Tarp konkurso „Geriausias naujas produktas 2017“ laureatų – „Taffel“

Įvertinusi šalies mažmeninės prekybos tinklų prekybos naujoves ir vartotojų nuomones, pasaulyje pirmaujanti rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ Lietuvoje apdovanojo geriausius naujus produktus. Kategorijoje „Sūrūs užkandžiai“ geriausiu […]

Įvertinusi šalies mažmeninės prekybos tinklų prekybos naujoves ir vartotojų nuomones, pasaulyje pirmaujanti rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ Lietuvoje apdovanojo geriausius naujus produktus. Kategorijoje „Sūrūs užkandžiai“ geriausiu nauju produktu buvo pripažinti „Taffel“ kečupo skonio traškučiai „Ketchup Balls“.

„Esame labai patenkinti ir džiaugiamės, kad tarp 2017 m. geriausių naujų produktų yra mūsų pernykštė naujiena. Kiekvienas kuriamas produktas mus iš tiesų įkvepia – mes tikime, kad tai pagrindinė priežastis, padedanti sukurti tokį asortimentą, kurį vartotojai gali pamėgti jau nuo pirmojo kąsnio. Visada dirbame stiprindami esamą asortimentą, kuriame ir naujus produktus ir jų skonius stebėdami vartotojų tendencijas. Dėkojame žmonėms, kurie įvertina aukštą mūsų produktų kokybę, vartodami ir tradicinio prekių ženklų asortimento produktus ir susipažindami su naujovėmis bei ragaudami jas“, – sako „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“ viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovė Lineta Mikša.

Iš viso nuo 2017 m. gegužės, kai „Taffel“ kečupo skonio traškučiai „Ketchup Balls“ buvo pateikti rinkai, iki metų pabaigos vartotojai įsigijo daugiau nei 331 600 šio produkto pakuočių. „Taffel the Original Snacks“ yra trečiasis labiausiai vertinamas sūrių užkandžių prekių ženklas Lietuvoje. 2017 m. Lietuvoje parduota daugiau nei 1 300 tonų „Taffel the Original Snacks“ produktų. „Taffel the Original Snacks“ yra vienas iš aktyviausių prekių ženklų kalbant apie naujoves sūrių užkandžių kategorijoje – 2017 m. rinkai pateikta 15 įvairių produktų.

Konkursą „Geriausias naujas produktas“ bendrovė „Nielsen“ organizuoja jau dešimt metų, ji išrenka ir nustato paklausiausius naujus produktus vidaus rinkoje. Kiekvienais metais „Nielsen“ analizuoja ir vertina svarbiausių kategorijų maisto produktus ir namų ūkio prekes, iš viso 18 grupių: nuo pieno iki skalbinių minkštiklių. Per pirmąjį etapą kiekvienoje kategorijoje išrenkami trys paklausiausi nauji produktai. Antrajame etape pirkėjai nurodo produktus, labiausiai atitinkančius tendencijas – ar produktas buvo pastebėtas, įsigytas, įvertintas ir ar įsigytas dar kartą. Metų laimėtojas nustatomas pagal indeksą, sukurtą remiantis objektyviais apyvartos duomenimis, taip pat individualiu klientų vertinimu.

Sekite mus: